fbpx

Müşterilerinizle olan iletişiminizi CRM programları ile koordine edin. Müşteri verisi ve geri dönüşlerini verimli biçimde değerlendirin.

Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM)

Müşteri ve marka arasındaki iletişim kanallarında oluşan aksaklık ve yetersizlikler göz ardı edilemez. Müşteri İlişkileri Çözümleri ile pazarlama programlarından destek operasyonlarına müşterilerinizle olan iletişiminizin takibini kolaylaştırın.

Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) content 1

Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM)

Endüstri 4.0 çözümleri ile üretim yapan her kurum süreç verimliliğinde yeni bir sayfa açabilir. Şirketiniz modernleşme adımlarını Pointix yazılım desteği ile atsın.

Sıkça Sorulan Sorular

Müşteri geri bildirimlerinin genel temaları ve kaynaklarına göre ayrı gruplara ayrıştırılması sonucunda okuması çok daha kolay bir dönüt havuzu yaratılır. Okunması daha kolay bir dönüt verisi sistemin analiz desteği ile birlikte isabetli içgörüler oluşturabilir.

Kurum içi ve dışında gerçekleştirilen servis hizmetlerinin tek bir sistem üzerinden koordine edilip dosyalanması sayesinde gözlemlenip kontrol edilmesi ile kolay bir ağ elde edilir.

Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) content 2

Müşteri Dönüş Takibi

Markaların müşterileri ile arasındaki iletişimin kolay ve açık olması, müşteri taleplerine anında cevap verilebilmesi, geri dönüt doğrultusunda gelişmek ve müşterinin memnuniyetini sağlamakta büyük rol oynar.

ERP Müşteri İlişkileri Yönetimi modülünün entegrasyon özelliği sayesinde veriler, merkezi olarak toplanır ve düzenlenir. Müşteri İlişkileri Yönetimi Modülü sayesinde müşterilerle olan bütün bağlantılar günlük olarak işlenir ve mekândan bağımsız şekilde sunuculardan erişilebilir bir veri tabanına dönüştürülür.

Veri Destekli İletişim

Servis ve Satış departmanlarından edinilen kişi, adres ve davranış verileri şirketin gelecek adımlarında bir yol haritası oluşturmak için derlenebilir. Bu veriler aynı zamanda Pointix Müşteri İlişkileri Yönetimi Çözümleri’nin analitik özellikleri ile dijital olarak desteklenen bir müşteri anketleri altyapısı oluşturabilir.

ERP Müşteri İlişkileri Yönetim Programları müşterilerle kurum arasında yapılan iletişimleri müşterilerin verileri doğrultusunda yedekleyerek bir müşteri veri tabanı yaratıp markanın müşterilerini daha iyi anlamasını sağlayabilir. Müşteri İlişkileri Yönetimi ile müşterilerinizle aranızdaki iletişimi dijitalleştirip her müşterinizin seslerinin duyulduğunu hissetmesini sağlayın.

Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) content 3